Ny månad -nya tag!

Jag skäms, inte ett inlägg sen i Januari..
Kan inte ens skylla på att verksamheten legat nere,
för det har den inte.
Utan istället har det väl tillkommit lite nytt.
Priset står på de flesta, är du intresserad skriv under kommentarer,
eller ännu bättre maila mig, adressen finns uppe till vänster.
Frakt (porto, vadderat kuvert och smyckespåse) 20 kr tillkommer.
Här kommer lite smakprover;
 
Regaliz (riktigt läder rakt igenom)150 kr/st
Rosa lite kraftigare rund rem 150 kr
 
De mörkt vinröda 150 kr styck
 
Detta svarta i riktigt läder och extra berlock är lite dyrare, 170kr
 
 
Detta stålgrå 140kr
 
Det gröna med lite smalare rem fast dubbelt 140kr
 
Det isrosa samma pris 140kr
 
Här har jag lyckats få prislappen på rätt håll..
 
Turkos regaliz med "side by side" lås 150kr


Kommentarer
Decdia

Jag gillar verkligen din stil bigtime, ursnygga grejer!!

Svar: Vad glad jag blir!!! Det är ett intresse som föddes när jag började få värk även i fingrarnas småleder -någon som tipsade att man på så sätt förenar nytta med nöje.
Ingrid Aderlind

2013-05-01 @ 11:32:05
URL: http://decdia.blogg.se/
chris

Så vackra!!Originella och speciella var och en på sitt sätt Vill gärna ha det isrosa! Hör av dig om var jag sätter in pengar till dig.
krammar
Christina Reuhy

2013-05-01 @ 14:31:35
Elisabeth Börjesson

Hej! Gör likadana smycken som dig men undrar var du får tag i det runda lädret med söm? Har letat överallt men hittar inget!/ Elisabeth

2013-12-19 @ 06:58:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0