Många nya har hittat in hit

Jätteroligt, men lite besvärligare sköta via blogg/mail...
Är så rädd att jag missar någon..
Denna blogg uppdaterar jag inte heller så ofta...
Har försökt maila er som kommenterat,men några har jag inte nått.
Svarar jag inte, testa igen.
Ibland hamnar ju mail i skräpkorgen, så kolla gärna.
Det här med mössor och vinyltryck är en hobby vid sidan om
ordinarie jobb, så inga massupplagor på något sätt.
Betalar gör ni via swish, paypal eller till konto,
de uppgifterna får ni vid beställning.
Jag skickar i turordning till er som lagt beställning och BETALT IN!
Jag har långt ifrån alla raser, men efterhand önskemål kommer,
blir det fler och fler.
De raser jag har i flest färger är Lagotto, Eurasier, Labrador
 
Enklast hittar ni mig på Facebook sök på 
 
MinIAdesign
(stort I som i Ingrid och A i mitten)
annars maila direkt;
[email protected]
 
 
För att underlätta vid köp:
 


Kommentarer
Anonym

Hej! Jag skulle vilja beställa 2 mössor med labrador i lila tryck på svart mössa. Det ska stå Waving Tails kennel 😉 Undrar oxå om man får mängdrabatt om jag beställer ett visst antal. Kan ju va kul till kennelträff 😆
Hälsningar Thessa

Svar: Du hittar min mailadress om du läser inlägget eller på Facebook, jag har tyvärr ingen kontaktuppgift till dig
Ingrid Aderlind

2016-02-06 @ 08:18:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0