Nu starar mössäsongen igen

Kul att se att fler och fler hittat mig och MinIAdesign!
Nu kommer jag att bomba lite med bilder från min mobil, ett lagom "göra" när man inte är riktigt kry..


Fortfarande är det många som är intresserade av rasmössor!
De kostar 200kr/st inkl porto i Sverige. Norge 220kr. 







Jag har även några bildekaler. att sätta på insida av fönstret. Har precis som mössorna lite olika raser. De här kostar 100kr inkl porto


om man inte är hundintresserad finns det kanske andra intressen. Här ser nig mig "lärare för en sekund" eller så 😜
Finns såklart med pedagog också, de här ska snart flytta till sina riktiga lärare.
De här kostar 150kr (170kr om de ska skickas)

Naturligtvis har jag barnmössor och halskragar också;


men vänta nu, där blev det nog lite fel



så här ska det vara 250kr för ett set






Finns i lite olika tyger





Kommentarer
Madeleine Ström

Kan man få beställa Labrador mössa

Svar: Kontakta mig direkt på mail, så fixar vi det
Ingrid Aderlind

2016-01-21 @ 10:42:47
Anonym

Skulle oxå vilja beställa labrador mössa

2016-01-21 @ 11:52:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0