DEN är HÄR nu!!!

Minst lika roligt som jag trodde, 
Barnbarnen kommer bli pimpade till tårna med namn och figurer.
Skämt åsido, de kanske inte hinner få något alls,
För intresset verkar stort!!!!

Verkligen jättekul!


Lite tester jag skurit ut hittills...
Huvudet bara snurrar av idéer, fniss.
Har tagit hem en del enfärgad trikå som passar bäst till tryck.
Man kommer kunna köpa både färdiga mössor med tryck,
samt bara själva vinylen som man sen får stryka på själv.

I nuläget har jag bara vinyl för textil hemma,
Men kommer köpa hem väggvinyl i svart och vitt,
Inga jätte texter, men mindre 

Det jag funderat mest på var faktiskt lite speciella mösstryck,
Ni som följt mig ett tag vet ju att förutom barnen, barnbarnen och mannen finns det en kille till som ligger nära mitt hjärta


Genom Bailey har jag också "lärt känna" en massa härligt Lagottofolk, så nu är även ni välkomna in i min lilla "firma"

MinIAdesign

Själva hundtrycket är i nuläget detsamma men går att välja i lite olika färger såsom brun, vit, 
svart(mer silhuettehund)
Filar dock lite mer på bilden,
så den blir bra o hållbar i tryck,
Inte tillgänglig riktigt än.

Namn går däremot att beställa redan
I relativt valfri färg
Eller varför inte ert Kennelnamn?!
Tryck på väska, dummiesfodral...

Själv har jag gjort satt denna text på en befintlig reflexväst 
( måste tåla strykjärn)



 Ex. Om man vill stryka på själv;
Ett namn i storlek upp till 10cm långt kommer kosta 30kr
Hundbilden här ovan är 7 gånger 7 kommer kostar 35kr
Text och bild
går att få både mindre och större.
Största höjd/bredd är 30cm

Enfärgad mössa med bild och namn 200kr bara namn 170kr
bara bild 175kr
Finns en bild om ni skrollar neråt på barnmössa

Mer info kommer

Men skicka gärna ett pm ni som är vän med mig på Facebook vad ni är intresserade av alt maila 
adress finns här ovan

Porto tillkommer

Betalning i förhand via swish eller till konto


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0