Lite nya influenser..

Det lönar sig leta runt efter nya influenser, vad är "inne" just nu?!
Kolla vad jag hittade på en smyckestillbehörsida på internet!
Därtill var de riktigt kul att göra, om än lite pilligt med håltagningen..
Värsta flytet hade jag att svärdottern råkade ha en hålstans i gömmorna.
 
Själva modellen har ett "eget namn" iD-PL8 ( utalas visst aj-dee plejt)
själv hade jag inte hört talas om det innan.
Med rätt färg och platta passar de även killar!
 
 
 
 
Jag gjorde även ett vanligt men med ett nytt magnet hjärtanlås
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Decdia

Urläckra!
Jag köpte en håltagare för en urbillig peng på Biltema, tänkte att det hade kanske varit bra för dig att ha en egen? Det är inte världens bästa kvalité men de är så billiga att man har råd att byta ut dem. :)

Svar: Vad bra då vet jag var det finns!
Ingrid Aderlind

2013-05-07 @ 19:18:02
URL: http://decdia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0