Höstligt!

efter en tur in till stan tillverkades detta höstiga läderarmband:
 
 Brun äkta läderrem (flätad 5 mm), tre silver/svarta "metallpärlor"
och ett tufft haklås.
 
Lite dyrare material så 170kr
Här kan ni se en variant i svart men med 2 strasspärlor och en annan avlång
rörpärla samt en närbild på haklåset!!
 
samma pris 170kr
 
Det svarta är bokat, men går att köpa hem mer rem om någon är intresserad.
 
 
Här har jag gjort ett matchande halsband i samma läder,
med strasshänge och avlång berlock med texten kärlek (eller forever).
 
150 kr


Kommentarer
Helen

Hej... jag har glömt att återkomma till dig med måttet på min handled. Ursäkta. Det var inte meningen att dröja så. Måttet på min handled är 21 cm där det är som smalast närmast handen. Jag vill gärna ha armbandet sedan tidigare men det som matchar det här halsbandet är också jättefint. Svart eller brunt läder spelar ingen roll. Tänkte att det kanske inte finns kvar av det förra eftersom jag dröjt så länge.

Jag skulle också vilja ha det här halsbandet med berlocken 'kärlek' som verkligen är jättefin tycker jag. Svart eller brunt läder spelar ingen roll här heller

Kram /Helen

Svar: Hej Helen!!Jag har hemma det i brunt läderrem både armband och halsband... Samma som på bilden. Men ska ändå köpa mer av den svarta remman en dera dan.. så...
Har även så jag kan göra det platta med söm och love berlock -men i svart (det är inte kolsvart utan kan tas för mörkt brun)... Så nu har du många valmöjligheter.. fniss
Ingrid Aderlind

2012-10-25 @ 12:29:57
URL: http://helensvardag.blogg.se
Helen

:0) Jaaaaa, gärna det bruna på bilden både halsband och armband. Mailar du mig ett kontonummer eller har du någon typ paypal som jag skall betala till hellre kanske?

2012-10-31 @ 07:44:13
URL: http://helensvardag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0