Så det kan bli...

På grund av en lite komisk händelse i lördags,
blev det rusch på försäljningen, fniss.
Kompisen råkade lägga upp på sin facebook istället för sms till en vän.
Inte mig emot, fick lite att göra där en stund, Kul!
 
Det här vita kan ju passa i vinter,
mycket vintervitt i både kläder och accessoarer.
Den mjuka runda remmen finns annars i lite olika färger,
svart, engelsk röd, lila, brändorange.
 
Tre varv svart flätad, strass pärlor 1 tjock och två smalare. magnetlås.
150kr
Den här remmen vet jag finns i svart, vitt och en bränd orange.
-även i lite "metalliska färger" silver, guld, brons...
 
Här en lite "ny uppfinning" en ganska rejäl flätad rund rem,
2 runda platta berlocker med text.
Funkar bäst sno lite om varann, stängs med vanligt snäpplås.
150kr
 
Hur gör man då för att beställa?!
 
Ni som vill köpa skriv under resp inlägg vad ni är intresserade av.
En del har jag färdigt hemma, annars gör jag om/när jag får tag i delar.
Skriv gärna hur många cm ni har runt armled där den är som smalast.
Håll ganska tight när ni mäter!
 
Sen tar jag kontakt via mail, mailadressen ni skriver i för att kommentera,
ser bara jag.. kan vara bra att veta.
Där byter vi sedan adress -resp kontonummer ni sätter in pengar på.
20 kr är det enda som tillkommer i porto/frakt.
Ännu har allt funkat bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0