Pysseldag

 
Igår anlände två laddningar med material och därtill en runda på Panduro.
Köpte slut på deras fina flätade läderrem, hade flera på beställning.
Hoppas de får hem mer, för den går åt snabbast av allt.
 Denna gång räckte det bara till ett utöver som jag redan fått spekulant på!
Bilden nedans mest för att ni ska se en variant...
 
 
 
 
 En annan fin rem jag fick, lite tuffare var de båda med metalliklyster.
Ett i stålgrått och ett i blekrosametallik
 
Det tuffa läset som går lite omlott,
tre varv mjuk stålgråmetallik, en rörpärla med mönster, 2 mindre.
 
 
 
Det blekrosa med en hel del "bling" därav priset..
Både berlockhållaren och en stor pärla i strass. 2 bling i en slät pärla,
kroklås och just nu en liten gran som berlock -kan enkelt bytas.
 
 
Stålgråmetallik lite oval rem med två berlocker (coins)
en större lite knubbig rörpärla med mönster och magnetlås 
 
 
Regaliz i burgandi, den roliga håliga rörpärlan tryck
tlås
 
Här en "ormmönstrad" rund rem i svart och silver,
mindre rörpärla med mönster samt berlockhållare med ett "life"coins
och en glitterpärla i silver. Svart magnetlås.
 
 
Bruna äkta läderremmen (samma som den i svart) på översta bilden.
Dessa 2 strasspärlor, regalizhjärta och magnetlås går i antikguld.
 
 


Kommentarer
Caroline Gustavsson

Hej Ingrid. Vilket snyggt armband du hade gjort. Passade mig perfekt. Nu undrar jag om jag kan beställa ett armband av dig, eller hur har du det fram till jul? Hade tänkt att ge det i julklapp till Andreas mormor. Ett mörkrött armband i tre varv med ca. fem smycken hade varit snyggt. Du får designa det själv.
Kram Caroline

Svar: Ska fixa detta, ska till Värnamo på fredag hoppas de har rem hemma. Något alternativ om det mörk röda ej finns hemma?!
Ingrid Aderlind

2012-11-25 @ 18:15:42
Caroline

Vitt är ju också snyggt. Tre varv med silversmycken. Tack!!

2012-11-26 @ 19:01:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0