Novembernytt

Den mjuka runda remmen i bränd orange, lite missvisande i färg.
Denna gången med lite mer detaljer i antikguld, magnetspänne och två smala
strassringar och en mer slät pärla om två remmar.
 
160 kr
 
 
Den fina lite dyrare bruna läderremmen från Panduro i två varv,
En annan variant av togglelås och två "pärlor" svart/silver färg.
 
150 kr
 
 
Och Så något i LILA!!!!
(Några som frågat efter)
Tre varv av den mjuka remmen, två svart/silvriga pärlor (som ovan)
och en mer slät som går genom två remmar.
Där finns även ett halsband i samma,
med strass berlockhållare med ett hjärta modell större
(eller kan man få med hänget "forever" om man hellre vill det.)
 
150kr vardera
 
 
Ännu en favorit.. som jag kanske.. behåller själv..
(men jag kan ju göra fler...)
 bruna flätade "äkta läder remmen", tre varv,
två av den smalare strass pärlan och den större släta som går över två
antikguld i alla detaljer även magnetlåset..
Ett litet dyrare men mycket starkt bra lås, kan vara bra veta.
 
180 kr
 
 
 


Kommentarer
Sus

Det där lila ska jag ju lätt ha till min kollega...men hinner inte betala nu, tror jag..kanske...annars återkommer jag på onsdag. Jag har sparat sidan!

Kraaam

Svar: jag håller det så länge..
Ingrid Aderlind

2012-11-04 @ 18:30:12
URL: http://blomtoken.blogg.se
soffie

å va fina armband,får man beställa av dej...

Svar: Det är klart du får!!! Vilket/vad är du intresserad av?! En del har jag ju redan andra kan jag göra fler av om sålda.
Ingrid Aderlind

2012-11-04 @ 21:24:33
URL: http://soffie69.blogg.se
Sus

Nu är jag så jäkla dum så jag har inte kvar ditt bankgiro... men nu ska jag betala det lila under dagen :)

Kramen

2012-11-07 @ 12:40:04
URL: http://blomtoken.blogg.se
Sus

Halsbandet har kommit!
Jag ska ner till jobbet och lägga det i kollegans postfack. Det blir en härlig höstöverraskning :)
Jag ska fråga henne om armband också, då kan hon ju mäta sig!

Kraaaam

Svar: vad bra!! Hoppas hon blir nöjd!
Ingrid Aderlind

2012-11-12 @ 14:52:58
URL: http://blomtoken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0