Julklappstips kanske..

Det är faktiskt flera som börjat beställa julklappar.
Jag tycker det är bara bra om ni är ute i god tid redan nu,
vet inte hur mycket tid jag har över veckorna närmast jul.
Där lär inte smyckestillverkningen vara prio ett.
 
En för mig ny tuff lite oval flätad rem i mörkt silvergrå,
-lite metallikkänsla i färgen. Berlockhållare med 2 hängande runda "coins"
i olika storlekar och tufft lås som blir smycke i sig..
 
 
Favorit i repris.. mörkbrun/svart läderrem 2 varv med söm, maskulint spänne
Lila platt läderrem med bältespänne,
Vill man ha berlock vid sidan går det bra. (se andra jag gjort).
Då tillkommer 30 kr...
 
Lila samma typ av oval rem som det metallikgrå,
med som här bara ett "enkelt lås"
Eller kan man komplettera med ett par strasspärlor (+40kr)
alternativt berlockhållare och 2 coins..
Samma rem finns i svart, bränd orange och vit..
 
De båda lila är inte limmade så där kan man bestämma "vidd"
 
 
"Julrött" armband tre varv rund mjuk rem, 2 strass, en blomma
och svart magnetlås.
 
 
Ny idé....
Tre varv bränd orange mjuk rem, hamrat stort hjärta
och speciallås som låser med magnet och "tappar" i sidled.
 
160kr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0