Tävlingsdax!!

Många som har tävlingar just nu, så varför vara sämre..
Passar på att marknadsföra denna blogg lite,
i och med det kan ni ju nästan räkna ut priset...
 
Ett ARMBAND såklart!!!!
 
En lott om ni kommenterar i något av helgens (inklusive detta) inlägg
2 lotter om ni länkar till denna bloggen
Skriv då i kommentaren att ni även länkat..
Sluttid söndag 23.59 pip! Vinnare koras på måndag kväll
Och svaret är ja, ni får gärna önska...
alltså;
 -Om jag vinner vill jag gärna ha...
 
 
 
 


Kommentarer
anna

Hejsan!

Shopping tips,utförsäljning hos frökenm www.frokenm.se finns kuddar,lyktor,skålar mm=)

2012-09-22 @ 08:19:23
URL: http://frokenm.se
Herr Nilssons Fru

Så där ja, då är jag här med, får jag en extra lott då..hihi..
Hoppas jag inte använde fel bild, tog de smycket jag gillade bäst.
Kramiz

Svar: Bilden har ingen betydelse, det såg jätteproffsigt ut!
Ingrid Aderlind

2012-09-22 @ 11:26:05
URL: http://anki-nilsson.blogport.se
kusin vitamin

Jättefina armband! Jag tycker det vinröda eller det enkla svarta/bruna med bältespänne är snyggast.
Ha det bra i höstrusket. Vi åker till Prag så jag får se om jag vunnit när vi kommer hem igen.
Kram Madeleine

Svar: Vem vet.. förra gången vann kusin Marita.. Ha det så bra på resan!
Ingrid Aderlind

2012-09-22 @ 18:05:59
Susanne

Har länkat hit nu!
Alla armband är lika fina! Du är sååååå duktig på detta!
Kramisar Sus

2012-09-23 @ 20:08:30
cecce

Skit också! Jag är lite sen på det, men chansar:-) Vill så klart vara med! !! Är så glad för det armbandet jag köpte av dig och använder det flitigt!!

Kramar!

2012-09-24 @ 07:09:44
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0