Regaliz med strass...

Kom hem lagom förkyld från jobb i dag, och såg fram emot sängen.
Då gjorde jag "misstaget" titta i postlådan....
Lite mer läderremmar, lås, och smyckesdelar hade anlänt...
Vad jag gjorde då?! Ja, det kan ni väl räkna ut :P..
 
Svart regaliz armband med strass,
här tyckte jag strassen var dekoration nog, så bara ett snäpplås.
 
Pris; 150 kr
 
Här blev det desto mer dekorationer..
keramikpärla i mitten, silverpärla med dek söm på var sida
och mittemellan en bit "kedja" blev faktiskt en favorit..
 
Pris; 170kr
 
Här ser ni även låsen... två olika typer.
 
Och ett i vitt regaliz, med ett oregelbundet hjärta
och två berlocker...
 
Pris; 150kr
 
Den färgade pärlan kan fås i en annan färg...
 
och så blev det visst ett halsband också...
Hittade de här söta hjärtanen med olika budskap,
Köpte bara ett för att se vad jag tyckte,
men det får nog bli några fler...
 
Halsband Pris 125 kr
 
På gång... 
 
Detta armband nedan finns att beställa inom en vecka;
Har beställt den svarta platta läderremmen med söm, även mörkbrun
-och detta roliga "bältes"magnetlås, kan fås med ett eller två varv rem..
 
Pris;
1 varv (som på bilden) 120 kr
2 varv (dubbel rem) 150 kr
Samma fast utan stickning bara slät dubbel rem 120 kr
 

Jättekul med sådan bra respons!!
Nu ska jag ta tag i och svara de som mailat mig för beställningar..
 
 


Kommentarer
☆ Fru Eriksson

Kan du sälja bara detta Hjärtat med budskap?
Vad skulle det kosta i så fall? maila gärna svaret så jag inte missar ;)
/Kram Annmi

Svar: Kolla den här sidan de har många "budskaps smycken" ; http://www.fruparla.se/index.php?cPath=311&osCsid=8516bee7bda2769c33335ccfbb5f974b
Ingrid Aderlind

2012-09-18 @ 19:02:19
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0