Lite glitter och glamour

Läder och silver är jättefint ihop.
Är en typiskt "silver" människa, det märks i mina alster.
Skulle någon vilja ha i "guldfärg" istället får ni väl hojta till.
Det finns ju allt det med både lås och smyckesdelar..
 
Efter en snabb omgång magsjuka är jag på banan igen.
Beställde som sagt lite nytt material igår,
och vad låg i postlådan idag om inte mitt paket!!
Det kallar jag service!
 
Såååå...
 
Mina dubbla läderremsarmband med "bältesmagnetlås" är klara
 
Ett i svart slät dubbel läderrem
 
pris 120kr
 
 
 

Ett i mörktbrunt läder med stickning och en berlock "Love"
 
Pris; 160kr
 
Ett likadant i svart fast utan berlock (svart dubbelt med söm) 
 
Pris; 150kr
 
Så avslutar jag med Glittret..
Som jag har lite svårt att skiljas ifrån, fniss...
Får väl skicka efter mer nu när jag såg hur fina de blev.
Strasspärlorna som passade så bra är köpta på Panduro.
Dubbel rem i vitt, (väntar bara på lås...)
 
Pris; 150kr
 
Dubbel rem i svart med magnetlås och två strasspärlor
 
Pris; 150 kr

 Avslutar med två olika svarta i regalizläder; 
 
 
Pris; 150 kr/st
 
 


Kommentarer
Helen

Men guuud va duktig du är, jag älskar också att pyssla men det är svårt att hitta tid och ro i kroppen att dra igång något projekt. Det blir mest photoshop som blir 'pysslet'.

Jag skulle vilja köpa det mörkbruna armbandet med 'love'-berlocken. Håller tummarna att det finns kvar

Svar: Just det är sålt, men jag ska ändå göra fler -väntar bara på remmen. Så om du kan vänta lite lovar jag fixa! Kram
Ingrid Aderlind

2012-09-25 @ 09:52:49
URL: http://helensvardag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0