Kombinationer..

Jag tycker själv det är ruskigt snyggt att kombinera..
Det lite grovare lädret med pärlor och strass.
Dessa två gjorde jag till mig själv igår, det blev precis så bra som jag trodde!
Här kan man ju välja sin favoritfärg... Ni vet ju min..
Kanske i dova svaga blå toner.. eller gröna..
 
Här blir det ju mer som beställningsvara, så längre leverans..
Tyvärr har jag en bit till närmsta pärlbod, så upp till ett par tre veckor.
Här måste jag veta mått på handleden, med lite rörelsevidd..
( den längd ni önskar på armbandet inklusive lås )
Färg önskemål, sen blandar jag i lite vitt och metallpärlor.
Om man vill ha en nerhängande berlock som i det här fallet?!
 
ca pris 150-200kr beroende på pärlkostnad/önskemål
(Detta skulle kosta 160 kr som exempel.)
 
Det flätade Läderarbandet kostar 150 kr med de "pärlor" jag har på mitt
 
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0