Beställningar på fler..

Vår trevliga helg resulterade i många sålda armband.
-och fyra på beställning....
Det var ju jättekul, ger ju mycket energi med kredit för det man gör.
 
Däremot skriver jag inte såld på de armband som gick åt.
För material finns till flera..
Ser ju ganska snabbt vilka som är populärast;
 



Det flätade med strass i både svart och vitt
Regalizremmen med strass
 
Samt de platta, både med och utan söm samt "bälteslås
 
 
Och de båda två och treradiga i den mjukare runda remmen.
"Engelskt röd" en riktig höstfärg,
men även  i svart (får bli en shoppingtur imorgon).
 
 


Kommentarer
Sus

Ett sådant svart med bältelås vill jag jättegärna köpa!
Hur gör jag??

Ja egentligen vill jag ha alla möjliga men något stopp får plånboken säga :)

Kraaam

Svar: Har mailat dig!!
Ingrid Aderlind

2012-09-11 @ 21:05:47
URL: http://blomtoken.blogg.se
Fia

Jag skulle vilja beställa det vita likadant som det ser ut på bilden. Du gjorde ett till Madeleine Lif som såg ut att vara i ljust guld på bilden, men var det oxå vitt?? Skulle helst vilja beställa i ljust guld om det finns, annars i vitt...
Jag har 18 cm om jag mäter det smalast stället, är det rätt??
Hör av dig för mer info.
Tack på förhand!

2012-11-13 @ 09:56:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smyckrande.blogg.se

armband och andra smycken Samt lite sydda mössor, barnkläder mm designade av mig MinIAdesign

RSS 2.0